وای یعنی واقعا خداروشکر خوب شدم!
حال خیلی بدی داشتم. در حدی که نمیتونستم از تخت بلند شم تا دمنوشی که مامان آورده بود رو بخورم تا بهتر بشم.
نفهمیدم کی خوابم برد حتی. ولی چشمامو باز کردم دیدم خداروشکر خیلی بهتر شدم و حالم خوبه.
+ برم درس بخونم. دکتر غلامی این دو هفته به شدت فشرده است. امتحان و مقاله سروش هم مضاف بر آن.
گمان نکنم جمعه بتوانم بروم.
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:31
یه حالیم. حس میکنم دارم میرم توی خلوت و پیله خودم.
حس میکنم دوباره قراره یه دوره فشردگی بیرونی ( فشار از بیرون و عدم واکنش من در ببرون ) برایم پیش بیاید.
مث وقتایی ک همه چی بد می شه و میرم تو خودم...و نمیتونم حرف بزنم.
شاید فقط یه حس باشه.
هرچی خدا بخواد.
دلم مشهد میخواد به همین زودی... دقیقا دلم خیلییی مشهد می خواد! ...
+ دیروز باران میگفت به یقین رسیدم که به زودی می ری کربلا..... خدا میدونه... خدا میدونه....
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:31
نمیتونم تویی که سال ها پیش از دستت دادم رو، الان، با این مسخره بازیات دوست داشته باشم.
میدونم اشکال از کوچیک بودن قلب منه.
میدونم بعدا ممکنه حسرت بخورم و قلبم سوراخ سوراخ شه از کارایی که باید می کردم و نکردم،
ولی واقعا الان قلبم آمادگی ت رو نداره.
درکم کن.
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:31
حالمو بد میکنی.
مخصوصا الان که اول اول صبحه.
نمیدونی چیکار میکنی باهام. منو یاد خاطرات تلخم می ندازی و از اینکه نمیتونم اونطوری که باید دوستت داشته داشم، دچار عذاب وجدانم می کنی.
هیچی دیگه. همین.
+ دیشبم نزدیک ساعت سه خوابیدم تا نزدیک شش.
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 13:31
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 6:43
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 6:43
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 6:43
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 6:43
کلی از صوت های موسسه رو ریختم توی فایل موسیقی گوشیم...
از مشترک ها و عید غدیر و محرم و مناجات و ...
رندم رو زدم و ویس شب دوم پلی شد...
آخ که چقدر خوبه.... الحمدلله. چقدر خوبه که دوباره مرورشون کنم....
واقعا کشتی نجات هستن.... دلم محرم میخواد.... اون حس و حال خاص...
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 6:43
خدا جونم.... چقدر بزرگی.......
ممنون که این مسیرها رو سر راهم قرار دادی... من حیث لایحتسب.... ممنون خدا....وگرنه چجوری میتونستم پیدا ت کنم و داشته باشمت خدا.... خدا دوستت دارم.... الحمدلله. . از بزرگیت هیچی نمیتونم بگم خدا جونم.... الحمدلله.
ما را در سایت مشهد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 6:43